Active Matter: Zaman Döngüsünde Geçen Birinci Şahıs Nişancı Deneyimi

Sıradaki içerik:

Active Matter: Zaman Döngüsünde Geçen Birinci Şahıs Nişancı Deneyimi

e
sv

Hell is Us: Gizemli Dünyada Hayatta Kalma ve Keşfin Sınırları

23 okunma — 04 Kasım 2024 23:00
avatar

İsmail Şahin

  • e 0

    Mutlu

  • e 0

    Eğlenmiş

  • e 0

    Şaşırmış

  • e 0

    Kızgın

  • e 0

    Üzgün

Geliştirici: Rogue Factor
Yayıncı: Nacon
Çıkış Tarihi: 2025
Platformlar: Microsoft Windows, PlayStation 5, Xbox Series X/S
Tür: Aksiyon-Macera

Hell is Us: Gizemli Bir Dünyada Keşif ve Mücadele

Hell is Us, Rogue Factor tarafından geliştirilen ve Nacon tarafından yayınlanacak olan bir aksiyon-macera oyunudur. 2025 yılında Microsoft Windows, PlayStation 5 ve Xbox Series X/S platformlarında oyuncularla buluşması planlanan oyun, oyuncuları yarı açık bir dünyada keşif ve mücadele dolu bir deneyime davet ediyor.

Hikâye ve Atmosfer

Oyunun hikâyesi, iç savaşın harap ettiği ve gizemli bir felaketin etkisi altında olan Hadea adlı kurgusal bir ülkede geçiyor. Ana karakterimiz Rémi, çocukken terk ettiği bu topraklara yıllar sonra geri dönerek ailesinin izini sürmeye çalışıyor. Ancak Hadea, sadece insan çatışmalarıyla değil, aynı zamanda doğaüstü varlıkların ortaya çıkmasına neden olan “Felaket” adlı gizemli bir olayla da sarsılmış durumda.

 

Keşif ve Oynanış Dinamikleri

Hell is Us, oyuncuları harita, pusula veya görev işaretleri olmadan tamamen içgüdülerine dayalı bir keşif sürecine yönlendiriyor. Oyuncular, NPC’lerle yaptıkları diyaloglar ve çevresel ipuçları aracılığıyla görevlerini ve yollarını bulmak zorundalar. Bu yaklaşım, oyuncuların dünyayı daha derinlemesine deneyimlemelerini ve her keşfi kişisel bir başarı haline getirmelerini hedefliyor.

 

Savaş Mekanikleri ve Düşmanlar

Oyunda, Rémi’nin karşılaştığı düşmanlar “Hollow Walkers” olarak adlandırılan doğaüstü varlıklardır. Bu yaratıklarla mücadele etmek için kılıçlar, mızraklar ve baltalar gibi çeşitli yakın dövüş silahları kullanılıyor. Her silahın kendine özgü saldırı stili ve hızı bulunuyor. Ayrıca, Rémi’nin yanında bulunan drone, düşmanları oyalamak veya özel saldırılar gerçekleştirmek için stratejik bir yardımcı olarak görev yapıyor. Savaş sırasında oyuncuların hem sağlık hem de dayanıklılık seviyelerini dikkatle yönetmeleri gerekiyor; dayanıklılık zamanla yenilenirken, sağlık yenilenmiyor ve mevcut sağlık seviyesi dayanıklılığın maksimum sınırını belirliyor.

 

Görsel Tasarım ve Atmosfer

Hell is Us, Unreal Engine 5 ile geliştiriliyor ve bu sayede etkileyici görseller ve atmosfer sunmayı hedefliyor. Oyunun sanat yönetmeni Jonathan Jacques-Belletête, daha önce Deus Ex: Human Revolution ve Deus Ex: Mankind Divided gibi projelerde çalışmış deneyimli bir isim. Oyunun dünyası, 1990’ların Avrupa’sındaki iç savaş temasıyla birleşen bilim kurgu ve gotik unsurlarıyla dikkat çekiyor.

 

Çıkış Tarihi ve Beklentiler

Hell is Us’ın 2025 yılında piyasaya sürülmesi planlanıyor. Oyunun, keşif odaklı oynanışı, derin hikâyesi ve benzersiz savaş mekanikleriyle aksiyon-macera türüne yeni bir soluk getirmesi bekleniyor. Oyuncular, Hadea’nın karanlık ve gizemli dünyasında kendi yolculuklarını şekillendirecekler.

Hell is Us, oyuncuları harita ve görev işaretleri olmadan tamamen içgüdülerine dayalı bir keşif sürecine davet eden, derin hikâyesi ve etkileyici atmosferiyle dikkat çeken bir aksiyon-macera oyunu olarak öne çıkıyor. 2025 yılında piyasaya sürülmesi planlanan oyun, türün meraklıları için heyecan verici bir deneyim sunmayı hedefliyor.

  • Site İçi Yorumlar

En az 10 karakter gerekli

Gönderdiğiniz yorum moderasyon ekibi tarafından incelendikten sonra yayınlanacaktır.